неділю, 22 лютого 2015 р.




Модуль 9.

Заняття №9 було першим коли було піднято питання про диференціацію навчання учнів. Я як і мої колеги не перший рік працюємо педагогами і добре знаємо, що проблема різниці в навчальних досягненнях дітей є дуже суттєвою.
В силу специфіки мого предмету, коли я моделюю умови, наближені до умов строкової служби, вимоги до всіх учнів однакові. Адже всі вони єдиний підрозділ і кожен боєць має дотримуватися єдиних правил. Пільг в такому разі бути не може. Але школа є школа, а діти - це в першу чергу діти. Тому мабуть проектна діяльність в рамках Інтел це очевидно перша ситуація коли при вивченні мого предмету я намагатимуся розділити учнів за їх можливостями і доручу кожному завдання, складене з урахуванням індивідуальних особливостей.

Немає коментарів:

Дописати коментар